Succes begint met aandacht voor elkaar
Vandaar dat Panacea eerst graag luistert, observeert, vraagt, onderzoekt, analyseert en nadenkt, alvorens met een advies te komen.
Niet praten over maar mét je doelgroep
Om de kwaliteit van de zorg verder te verbeteren moeten we beter luisteren naar (zorg) consumenten, patiënten en hun behandelaars.
Niet meer, maar beter
We zetten onze ervaring met zorgmarketing graag in. Niet uitsluitend om omzetgroei of marktaandeel te realiseren, maar bovenal om de kwaliteit van zorg te verbeteren en mensen en middelen doelmatiger in te zetten.
De kracht van e-learning
Uit onze ervaringen blijkt dat online kennistesten een rendementsvolle aanvulling zijn op de traditionele communicatiemix en hoog gewaardeerd worden door de doelgroep.
Marktonderzoek, marketingadvies en e-health met visie en passie!
Panacea is een ‘Research Based Consultancy’ voor ondernemingen en zorginstellingen in de gezondheidszorg. We hebben een grote passie voor alles wat te maken heeft met ziek zijn, beter worden en gezond blijven. We zijn kritisch en kwaliteitsbewust, maar hebben begrip voor situaties en respect voor mensen. We houden van slimme, creatieve en pragmatische oplossingen en werken daar doelgericht en stapsgewijs naar toe. Ook schrikken we niet van ingrijpende veranderingen als die noodzakelijk zijn.
Alles begint met aandacht voor elkaar
Oprechte aandacht voor elkaar is de eerste stap naar succes. Vandaar dat Panacea eerst graag luistert, observeert, vraagt, onderzoekt, analyseert en nadenkt, alvorens met een advies te komen. Marktonderzoek is niet ons doel, maar een middel voor een succesvolle strategie voor verbetering van kwaliteit en groei. Het resultaat telt en daar mag u ons op aanspreken.